2019. február 11., hétfő

Stracatellás kesutorta vegán

Ha gyorsan szeretnél egy egészséges tortát készteni és fontos hogy tej-, tojás- és gluténmentes legyen akkor ez a te tortád. Magokból, kókuszból és datolyából áll és egy robotgép kell még hozzá.











Hozzávalók:

A torta alapja:
80g kókuszreszelék
100g dió
110g aszalt magozott datolya
50g gluténmentes zabpehely
1 kis fahéj

A torta krémjéhez:
1 banán
6 ek agavé szirup (vagy ha nem kell hogy vegán legyen itt mézet is lehet használni)
6 ek kókuszreszelék
200g kesudió
4 kk kókuszzsir
4-6 kocka vega étcsoki

Elkészités:
A kesudiót egy pár órárra vízbe áztatom. Teszek a vízbe egy kis fahéjjat is. Egy robotgépben összedarálom a kókuszreszeléket, a datolyát, a zabpelyhet és a diót. Nekem nem fért bele egyszerre mert kicsi a gépem, ezért külön-külön daráltam a hozzávalókat. Utána pedig jól összedolgoztam egy nagy tálban. Egy kerek piteformát kikókuszzsíroztam és ezt a tésztát kézzel jól belenyomkodtam. Alább találsz róla képet.
Lássuk a krémet. A kesudiót leszűrjük és robotgépben összedaráljuk. A kókuszzsírt, a banánt és az agavé szirupot villával hozzádolgoztam. Teheted egyszerre a gépbe is de nekem nem fért bele. Majd a végén az apróra vágott csoki darabokat beleszórtam, ezzel díszítettem a tetejét is. Egy éjjelre hűtőbe kell tenni hogy megdermedje annyira hogy végható legyen majd.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése