2016. november 22., kedd

Vega fasírt

A vega fasírt és hosszú utam ami hozzá vezetett :) Most leírom a tapasztalatomat, ami abszolút pozitív egy elsőre nem igazán egészséges formulájú vega fasírtporral kapcsolatban. Igen előítéleteim vannak az instant ételekkel kapcsolatban. De egyszer úgy döntöttem a Bijó áruház pincéjében, hogy mégiscsak kipróbálom a fasírtnak ezt a nem annyira ismert formáját. Nincs benne semmilyen tejszármazék így jól kezdődött a kapcsolatunk. Tojás sincs benne ez is jó hír. Viszont van benne zabkorpa, burgonyapehely, sikér, lenmag és jó sokféle fűszer. Meglátjuk..




Elkészítése oly egyszerű, hogy pironkodom leírni. Zacskó tartalmát egy kis tálba beleöntjük felöntjük 250 ml vízzel elkeverjük korongokat formálunk és kókuszzsíron kisütjük kb 4 perc alatt. Nemcsak azoknak ízletes akik nem esznek húst hanem azoknak is akik akár köretként is használják. Szendvicsbe is szuper és lehet mellé sokféle szósz gyártani. Nagyon gyors és talán nem olyan ciki ebből a fasírtportból fasírtot gyártani mint azt eleinte gondoltam :) Az ára nem haladta meg a háromszáz forintot. 14 darabot készítettem belőle. Nekem nagyon ízlett. Sokféle fűszerezésben volt legközelebb jöhet egy újabb.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése