2015. június 15., hétfő

Étkezési napló Google Naptár segítségével

Akiknek gmail-es e-mail címük van, biztos felfedezték már a jobb felső sarokban lévő alkalmazások kockát, amiben az egyik a Naptár. Nem biztos hogy pont ezt az alkalmazást használja mindenki nap, mint nap,  de mi a barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy egymás támogatására fogjuk használni és így is tettünk, míg erősen fogyókúráztunk.





 Így sokkal könnyebb volt kordában tartani a lustaságot vagy motiváció vesztést amik a fogyókúra végét jelentik általában. Engedélyeztük egymásnak hogy láthassuk egymás naplóját és írtuk azt nap, mint nap ami igazán jó móka volt. Mindketten teljes állásban dolgozunk és sok órát utazunk naponta hogy dolgozhassunk. Így nyilván az edzésre és ételek folyamatos készítésére kevés időnk marad, ezért kell a sok támogatás és a sikerek megosztása egymással.


  • A napló írása három részből állt. Egyrészt hogy megírtuk, hogy mikor mit ettünk, ami arra volt jó, hogy meglássuk étkezési kicsapongásainkat :) tudatosítsuk és változtassunk.
  • Másodrészt abból, hogy beírjuk mikor mit és mennyi ideig sportoltunk, ez hasonlatosan az elsőhöz megmutatta, hogy mikor mennyit hagytunk ki, amiről azt hittük nem is olyan sok idő, később pedig arra hogy ne felejtsük el mikor milyen edzés volt így jobban ütemezhetővé vált hogy mikor kell kardiót vagy súlyzós edzést csinálnunk, mikor jöjjön egy HIT edzés és mikor kell pihenni.  
  • Harmadrészt minden estére írtunk egy nt ami a napi tapasztalat volt és ott megosztottuk egymással, hogy éppen könnyebb vagy nehezebb volt az a nap, hogy érezzük magunkat, volt-e sikerélmény és ha fáradtak vagy levertebbek, kevésbé lelkesek voltunk, akkor támogattuk egymást. Ezt általában másnap reggel írtuk meg. 
Szerintem hasznos az előtte és utána kép készítése is, ha másnak nem is akarjuk megmutatni, de mi magunk láthatjuk a változást. Az első képet nem készítettem túl nagy örömmel, a kép láttán inkább szörnyülködtem, de amikor rátaláltam azokra az ételekre és sportra amik számomra hatásosak, és láttam a képeken (meg persze kilóban és éreztem a ruháimon, főleg amikor más szűk ruhában is egész jól néztem ki) a változást nagyon boldog voltam. 

Használjátok ezt az alkalmazást és keressetek társat a fogyókúrában, nemcsak könnyebb és szórakoztatóbb, de nagyon sokat segíthet a fogyókúrás társ ha éppen fel akarnátok adni. 


kép:http://designerscrapbook.blogspot.hu/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése