2015. február 23., hétfő

Szerzetesek körtéje

Megfázásra, légutak és torok ápolására használatos ez a gyümölcs, mely a tüdő meridiánt erősíti. Fogyókúrázók és cukorbetegek is fogyaszthatják, igen édes ízű, így akár jó alternatíva lehet az édesítésre is. Kriszti barátnőmtől kaptam és kipróbáltam, hogy milyen is valójában.










Hozzávalók:
fél szerzetesek körtéje
1,5 l forró víz

Elkészítés:
azt írta, hogy a körtét félbe kell vágni. Meglepődtem mert alig bírtam kettévágni olyan kemény volt, kiderült, hogy ez nem maga a gyümölcs, hanem még csak a külső része. Benne van a körte, amit ketté kell vágni. Finom mogyoró illata volt, kicsit olyan karácsonyi illatú nekem.
Leforráztam a vízzel és 15 percet vártam. Tényleg édes íze van szerintem a steviára hasonlít a legjobban, viszont mellette pedig olyan mintha földes krumpli lenne. Egészen érdekes, simán meg lehet inni főleg hogy használ. Azt írta a használati utasítás, hogy szirupot is lehet belőle készíteni ezt is megpróbálom majd, egyenlőre jó így forrón télen. Próbáljátok ki!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése