2015. január 15., csütörtök

Mannatural Étterem

Még nem írtam étteremről, de ezt érdemes kipróbálni. Annak aki nem nyers vegán különleges élmény lesz a Garibaldi utcából.














Aprócska jó hangulatú étterem, ahol kipróbálhatjuk az aszalt falatokat (kréker) és nyers főételeket és az biztos hogy ha valaki meglátogatja ezt az éttermet akkor a süteményeket nem fogja kihagyni. Szerintem (hacsak nem vagy pl mandulára vagy aszalt gyümölcsre allergiás), szinte minden ehető mindenkinek akinek ételallergiája van. Gluténmentes, tejmentes, szójamentes.

Érdemes elsőre a Manna tálat kérni, így az összes főételből kóstolhatunk és mindemellett ha hiszitek ha nem, teljesen jól lehet lakni. A tálban pl ilyeneket találunk, currys "rizs"(persze csak zöldségből), töltött káposzta (ez is nyers) és még vagy négyféle étel, mindegyiknél jól megszokott ízekre hajaznak, de miután minden nyers zöldségből van, így mégis eltérő a megszokottól. Én ezt az opciót egyébként neten nem találtam meg csak ott helyben a menü tábla olvasása és a segítőkész kiszolgáló hölgy révén vettem észre.

Mellé ihatunk gyümölcsös-zöldséges smoothie-kat vagy akár máktejet is.

Az i-re a pontot pedig a tortaszeletek teszik fel, egyszerűen isteni...az a krém....többen is elgondolkodtunk hogy részt veszünk a kiírt tanfolyamon csak a süti kedvéért!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése