2014. november 4., kedd

Glutén-,tej- és tojásmentes melegszendvics

A csütörtöki áramszünet után a sütőnk nem kapcsolt be többé. Ez igazán nagy nehézséget jelent nekem, mert minden nap sütöttem valamit. Így pl meg kell oldani valahogy a kenyérsütést is és erre a Mickey egeres gofrisütő tűnt a leghatékonyabbnak. A receptet a facebookon olvastam a Gluténmentes konyha és lisztérzékeny hétköznapok csoportban. Nagyon sok jót tanultam már tőlük, ajánlom!














Hozzávalók:
200g shar mix B kenyérliszt
400 ml langyos víz
egy kiskanál élesztőpor DrOetker
Himalája só
2 ek kókuszzsír

Elkészítés:
összedolgozom, csomómentesre, géppel egyszerűbb. Felmelegítem a gofrisütőt és egy kisebb kanállal beleteszek és megsütöm. A tészta nem túl híg úgyhogy el kell dolgozni hogy a sütőlap minden sarkába jusson belőle. Én meg is fordítottam és így sültek készre a kenyérszeletek. Nagyon finomak főleg így melegen ropogósan. Melegszendvics úgy lesz belőle, hogy egy kanál kenyértészta egy szelet sajt és/vagy sonka majd rá egy kisebb kanál kenyértészta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése