2014. június 25., szerda

Bundáskenyér glutén- és tejmentes

Retro recept. Sokfélét lehet glutén- és tejmentesen elkészíteni, csak rá kell egy kicsit hangolódni. Ez a recept jól jön a Gluténmentes kenyér másnapjára mikor már kezd kissé száradni. És mindenkinek kedve szerint lehet sós-ketchupos vagy édes is.










Hozzávalók:
4 szelet gluténmentes kenyér 
2 tojás felverve
6-8 ek kókuszzsír

Elkészítés:
az eredeti gluténmentes kenyér receptjében lévő mennyiség 1/3-ából készült. Az egész tésztának levágtam az 1/3-át majd ketté vettem és vízszintesen is félbevágtam így kaptam négy szeletet. Ezt felvert tojásba forgattam és kókuszzsíron megsütöttem, nagyon gyorsan sül nem szabad otthagyni, két-két perc sem kell egy-egy oldalhoz. A kókuszzsír miután kihűlt újra felhasználható miután leszűrtük. Lehet sósan és ketchuposan enni, vagy kisütés után édesítőbe forgatni, mézzel leönteni és gyümölccsel megszórni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése