2013. június 26., szerda

Pisztáciás-csirkés rétes

Sokféle rétest ettünk már, ezek közül a gyümölcsösek azok amik nagyon elterjedtek. Én most újdonságot szerettem volna kipróbálni ezért a húsos verzióra esett a választás. Ez egy vacsorára 3 embernek biztos elegendő, én még ubisalátát kínáltam hozzá.

Hozzávalók:
egy csomag réteslap (6 vagy 8 lap szokott lenni benne)
50 dkg darált csirkehús
egy fej karalábé aprítva vagy reszelve
150 g joghurt
Himalája só, bors
egy maréknyi bazsalikom
egy fél citrom leve és némi reszelt héja
két fej hagyma aprítva vagy reszelve
kókuszzsír

Elkészítés:
180 fokra bemelegítjük a sütőt közben a hagymát és a karalábét összeszeleteljük vagy aprítóba tesszük és így gyorsabb a dolog. A csirkét (én mellből készítettem) ha nem darált akkor húsdarálón átdaráljuk. A hagymát és karalábét kicsit megpároljuk aztán külön a húst is. Majd mindent összekeverünk egy nagy tálban. A réteslapokat megkenjük kókuszolajjal vagy felolvasztott zsírral. Egy nedves konyharuhán dolgozunk.A réteslapokat kettéválasztjuk. A töltelék felét a réteslapok felére tesszük majd feltekerjük. A másik felét a másik adag réteslapra tesszük és feltekerjük. 20-25 perc alatt megsütjük. Én egy nagy kígyóuborkából készítettem hozzá salátát fokhagyma gerezdekkel és málnaecettel. (Ezt a salátát persze kinek-kinek diétája szerint készítse el).







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése