2013. június 17., hétfő

Fogyókúra céldátumra

Adós maradtam a 3 hetes fogyókúrával kapcsolatban. Leírom a tanulságokat és remélem másnak is hasznára válnak.

A fogyókúra sikeres volt egész normálisan nézek ki fürdőruhában. Viszont három hét nagyon kevés ahhoz hogy nagy és látványos változás következzen be. Képet nem töltök fel mert ugyanúgy nézek ki mint három hete :) A hasam szépen tónusos lett, de ha ettem nem volt lapos ha nem ettem lapos volt. Persze ezt tudtuk hogy a hasnál az evés a legmérvadóbb. Az biztos hogy ha valakinek van hasa akkor a felső rész gyorsabban húzódik be mint az alsó, viszont az alsóra a leghatékonyabbnak a húzódzkodón való lábemelés bizonyult. Combra a kardiózás a tuti a sok ugrálástól nagyon meglátszik hogy csökken a kerülete.  Narancsbőrre a súllyal való guggolás a legjobb.

Ételeket illetően pedig a nehéz az volt hogy többfélét kellett gyártani a család többi része azért nem akart annyira kevés kalóriát enni mint én. Bár ehettem volna még kevesebb kalóriát is, de nem szeretem annyira szadizni magam. Az esküvőn az apró sütinek nem tudtam ellenállni a tortának már igen. Tegnap pedig étcsokis kókusz pudingot ettem úgyhogy most megint visszafogom magam :) továbbra sem adom fel az életmódomat a sima fogyókúrázás szerintem nem olyan célravezető mint az életmódváltás viszont a fogyókúra könnyebb ha van egy céldátum :)

Ha koplalunk a nyaralásig és a nyaraláson pedig mindent bepótolunk amit csak megvontunk magunktól akkor nem csináltunk semmit és még kellemetlen is. Plusz első nap még szépek vagyunk második nap meg már hasasok a javából :) Inkább érdemes olyat kitalálni ami tartható mind télen mind nyáron. Apróságokra nagyon kell ügyelni mint pl sose legyél éhes, egyél sokszor keveset, mindig legyen nálad egy szem gyümölcs vagy pár szem mandula vagy valami amit bekaphatsz hogy ne legyél éhes a következő főétkezésig.

Alapjában véve a zöldség-hús és ennek millió kombinációja bármikor fogyasztható a többi meg mértékkel. Ha pékárú hiány van akkor pedig jönnek az alternatívák amiket ezen az oldalon is megtaláltok.

Gyönyörű nyarat kívánok és jönnek a nyári receptek. Bogrács és grill minden mennyiségben. Nyáron sokkal könnyebb egészségesen étkezni úgyhogy ha valamikor hát most kezdd el!



kép forrása:
www.mueckenschloesschen-leipzig.de

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése