2013. március 27., szerda

Mini pogácsa

Ez egy paleo pogácsa a kompromisszumos fajtából, mert van benne zabliszt.Egy gyors pogit szerettem volna összedobni mert hirtelen sok gyerek szállta meg a házat. Ez a gyorsaság két dolog miatt nem jött össze, egyrészt mert én nem szeretem az olyan adagolásokat, hogy vagy nincs megadva adat vagy kanállal van kimérve, mert ez nem pontos, másrészt pedig mert nem számítottam arra hogy a tészta ilyen ragadós lesz, így a szaggatás volt a leghosszabb. Viszont nagyon gyorsan megsül, mint általában a paleós sütik/sósak és ez viszont nagy előny, és tagadhatatlanul egészséges és finom. Úgyhogy csak elkészítem majd újra :)

Hozzávalók:
3 egész tojás
2 dkg szezámliszt
18 dkg zabpehely megőrölve
egy nagy csipet Himalája só
1 kk foszfátmentes sütőpor
10 dkg sajt lereszelve

Elkészítés:
a tojásokat kicsit felverjük majd hozzáadjuk a többi hozzávalót. A tésztát kinyújtjuk és a legkisebb méretű pogácsaszaggatóval kiporciózzuk tepsibe, tetejét egy tojás sárgájával megkenjük. Előmelegített sütőben 180 fokon, 15 perc alatt gyönyörűre sül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése