2015. június 1., hétfő

Mintaétrend 60 kilós nőknek

Lehet hogy nem  szokványos dolgot tettem, de vállalom. Az esti kb 3 óra, amit mindenféle kötelező és szabad jellegű tevékenységgel töltök, mint gyerek ide-oda furikázás, ételek elkészítése estére és másnapra, szokásos háziasszony tevékenységek, edzés és amit épp az a nap még hozzá tud tenni plusz munka, megnéztem egy testépítő oldalon (ez a nem szokványos tevékenység :))mit is írnak egy magamfajta nőnek ha szépülni akar.








És ha már kíváncsi voltam, akkor bevállalós is és kipróbáltam, hogy milyen egy mintaétrend 60 kilós súlyzós edzést nem végző nőknek. Naponta 6-szor kell enni a következőket:

Reggel 20 g zabpehely, 260g tojásfehérje, 15g lenmagolaj
Délelőtt csirkemell filé 50 g (ha lehet párolással, csak só és bors vagy zöldfűszerek) és barna rizs 30g
Ebédre ugyanez
Délután megint csirkemell zöldsalátával (öntet nincs!)
Este 6-kor és 9-kor megint ez a zöldsali helyett lehet pl brokkoli

Lelkesen álltam neki, mondván ez űber hatásos lesz, mert kevesebb kiló vagyok, mint a mintaétrendre írt és minden nap sportolok (de a diéta alatt nem sportoltam többet, mint szoktam hogy össze tudjam hasonlítani a kinézetet előtte és utána). És így is lett már a 3. napon látszott, hogy a combom és a fenekem sokkal jobb állapotban van. Éhes egy percig sem voltam köszönhetően a folyamatos evésnek, sőt a sok húst kifejezetten nehezemre esett, hogy megegyem. Ebben a diétában sok variációs lehetőség nincs, mert nincs olyan hogy kicsit pl magokkal feldobtam a salátát vagy sajtot tettem a csirkemellbe. Hallal és fűszerekkel lehet még játszani. Ha eléggé kitartó az ember és az azt feltételezi hogy konkrét célja van, fogyás vagy testépítés téren akkor biztos jobban elviselhető az egyhangúság és a folyamatos étkezés, de miután én nem készülök semmilyen versenyre és a munkahelyemen nem szeretnék négyszer enni...a többit kitaláljátok. Viszont megtartom ezt a diétát a strand szezon előttre, érettségi találkozókra, fürdőruhás eseményekre, mert nagyon hatásos és nagyon gyorsan eredményt hoz. Tehát SZERETJÜK!

Az oldalon (http://shop.builder.hu/kaloria.htm4) sokféle mintaétrendet találtok és az ingyen  kérhető tanulmányok mint pl Amit a zsírégetésről tudnod kell c. nagyon érthetően és részletesen írja le hogy mi történik a testben, mik a tiltott élelmiszerek és mit lehet fogyasztani. Hogy állítsd össze az étrendedet persze vannak benne étrendkiegészítők is de ha nem élsz velük akkor is nagyon tanulságos olvasmány.


Kép: galleryhip.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése