2015. január 1., csütörtök

Sült banán

Nagyon tetszenek nekem a Thai ételek és nemcsak a főételek, a desszertek is kiválók. Mi ezt vittük a szilveszteri partyra.


















Hozzávalók:
6 nagy banán
140g liszt (én gluténmentes Emesét használtam)
2 ek kókuszvirág cukor
pici Himalája só
2 tk sütőpor
2 tojás
350 ml kókusztej
kókuszzsír a sütéshez vagy olaj

Elkészítés:
a lisztet, cukrot, sót és sütőport összekeverjük. Majd a tojást és a kókusztejet is hozzáadjuk. A banánokat félbevágjuk és a tésztába mártjuk. A kókuszzsírral vagy olajjal egy kis lábost félig felöntünk és forróra melegítünk (lehet tesztelni egy kis tésztával hogy forró-e). Egyszerre három banán fér el a kis lábosban, ami pár perc alatt készre sül. Papírtörlőre vagy egy csepegtető tálba szedjük hogy a felesleges zsiradék lecsöpögjön. Melegen tálaljuk!
És maradt még némi tészta, így ehhez tettem még 360g lisztet és 4ek vizet, apró golyókat gyúrtam felőle és kisütöttem. Ez jó köretnek, de lekvárral is finom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése