2013. július 16., kedd

Shevaj és kakaópasztilla krémfőzés

Én is kipróbáltam a krémfőzést már régóta izgatta a fantáziámat. A sheavajas készítmények mindig is bejöttek, elég száraz vízhiányos bőröm van. Nyáron a strandolás és a különböző szandálok igénybe veszik a lábam rendesen így még többet kell ápolnom a bőröm.A hozzávalókat a netről rendeltem, 1260 forintba került.

Hozzávalók:
50 ml finomítatlan sheavaj
15 g kakaóvaj pasztilla (100-as csomagból)

Elkészítés:
gőzfürdőt előkészítettem azaz egy lábosban elkezdtem felmelegíteni fél liter vizet és amikor még nem forrt de már meleg volt akkor a tetjére tettem egy másik hőálló tálat és abba belekanalaztam a sheavajat és ráöntöttem a kakaóvaj pasztillákat. Kb 3 perc alatt teljesen folyós állagúvá váltak úgy nézett ki mintha sima vajat melegítettem volna fel. Levettem a tűzről kicsit hűlni hagytam és pár perc múlva a sheavaj tégelyébe visszaöntöttem, ami csurig megtelt. Nagyon vártam hogy végre megszilárduljon ez a konyhaablakban egy éjjel volt. Az állaga persze totál más mint egy ezerféle állományjavítóval kezelt drogériás krémnek, de ebben semmi káros adalék sincs csak máshogy kell használni. Kicsi a tetejét kenegetni kell hogy a kéz melegétől kenhetővé váljon. A krém nekem nagyon bevált jobb mint eddig bármelyik volt és csodás lesz a bőröm a könyökömön és a lábamon. Igazi szép strandkompatibilis lábfejem van :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése