2013. január 3., csütörtök

Lila saláta


Ez a saláta 8-10 perc alatt készül el, nagyon szeretem, mert én is mindig versenyt futok az idővel. Másik ok az ízén kívül amiért kedvelem, mert már eleve egy ételhordóba darabolom bele a hozzávalókat és akár az iskolába tízórainak-uzsonnának akár munkahelyi ebédnek nagyon is kiadós. A hozzávalók nem drágák, egyetlen könnyítést használok, a céklát előre hámozva és párolva veszem kb 200 forintért 6 fejet (Lidl). Amikor ráébredtem hogy ilyet lehet kapni és nem kell két napig lila kézzel rohangálni céklapucolás után újabb lehetőségek nyíltak életemben. Szerintem a legtöbb diétában megengedett hozzávalókat használtam, ez is az egyik célom ebben a blogban. Esetleg ha valaki nagyon rajta van a lúgosításon akkor azért ez a tojás mennyiség nem javasolt, mert savasít. Ha valaki hiányolja az öntetet, akkor hidegen sajtolt olajakat használhat, avagy variálhat még fűszernövényekkel.

Hozzávalók:
6 db főtt tojás
1 fej előre párolt cékla
fél lilahagyma apróra vágva
két-három kanálnyi napraforgómag

Elkészítés: a fentieket daraboljuk, egymásra halmozzuk :) és kész!
Használható cukorbetegeknek, candida diétában, paleolit diétában, lisztérzékenyeknek, tejcukorérzékenyeknek.








2 megjegyzés:

  1. Koszonom a receptet, orulok, hogy rataltam erre az oldalra. Rogton kiprobalom en is, mert potolja az asvanyi anyagokat es szerintem nagyon fincsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kedvelő Salata! Örülök nagyon hogy tetszik. Jövő héten jön még jó pár sali, kedves vega ismerősöm küldött anno egy szuper saláta gyűjteményt és azt lefordítva teszem fel majd a kiválogatott recepteket.

      Törlés