2013. február 6., szerda

Brokkolis-Baconos saláta

A brokkoli nálunk főleg levesben elképzelhető, de találtam egy másik finomságot is.

Hozzávalók:
1 kisebb fej brokkoli, megfőzve, apróra vágva (de lehet nyersen is)
3 csík bacon szalonna
5 kanál light majonéz vagy paleo majonéz
negyed fej lilahagyma apróra vágva
1 fokhagyma gerezd

Elkészítés:
A brokkolit megfőzzük (kb 20 perc) egy fokhagymagerezd társaságában. Leszűrjük és kicsit hűlni hagyjuk. Kikeverjük a majonézt vagy kiadagoljuk és a lilahagymával összekeverjük. A bacon csíkokat pici kockákra vágjuk és megsütjük. Az összes hozzávalót összekeverjük.


2 megjegyzés:

  1. Szia! Én inkább megpároltam a brokkolit, valahogy így több bizalmam volt hozzá. A majonézt magam készítettem (3 tojást mustárral kikeverve, majd 100ml szőlőmagolajat óvatosan hozzácsurgatva folyamatos kevergetés mellett, végén sóztam, borsoztam). A saláta nagyon finom lett, alig bírtuk ki, hogy ne egyszerre együk meg az egészet. Legközelebb egy kicsivel több bacont fogok sütni hozzá. Köszönöm a receptet!

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg annyira finom, hogy érdemes több adagot is készíteni. Én elkészítettem párolva és nyersen is és mindkettő nagyon finom, bár nem annyira megszokott nyersen enni a brokkolit. Jó kis majonéz recept ez, el is mentem :)

    VálaszTörlés