2013. október 9., szerda

Tortilla forgatás nékül


Ez a vacsi úgy született hogy volt mindenféle mélyhűtött zöldségünk de mindegyikből olyan pici adag hogy magában nem lett volna elég semmire. Így megsütöttem tortillának de nem a hagyományos forgatós módszerrel hogy megsütöd serpenyőben és amikor már egész jól néz ki akkor egy tányérra kifordítod és mehet vissza a serpenyőbe hanem egyszerűen tepsiben megsütöttem. A brokkoli direkt került csak az egyik sarokba, az volt az én adagom :)

Hozzávalók: 
maradék borsó
maradék kukorica (ez alul van ezért nem látszik a képen)
maradék brokkoli
pár csík sonka vagy bacon
6-7 felvert tojás

A tojásokat felvertem, megsóztam (Himalája só) és a zöldségekkel megpakolt kis tepsibe öntöttem. Én nem szeretek tepsit sikálni ezért minden alá sütőpapírt használok. 180 fokon légkeveréses sütőben kb 30 perc. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése