2013. január 10., csütörtök

Reform rántott hús

Az egyik nagy kedvenc a rántott hús került az asztalra kicsit másképp. Én sosem szerettem bő olajban kisütni bármi is legyen a sütnivaló, valahogy sem a látvány sem az "illat" nem megnyerő. Ellenben a végeredmény isteni finom. Persze ma már ki lehetne sütni kókuszzsírban is, de valahogy nekem ez sem fekszik annyira. Így egy időtakarékos megoldást választottam míg a sütőben sül a husi én közben például legózhatok is akár.

Hozzávalók:
5 szelet csirkehús
só, bors
7-8 ek. zabkorpa
2 egész tojás
fűszerolaj (én az aszalt paradicsom megmaradt fűszeres olaját használtam)

A vékonyra vágott csirkehúst besózzuk, borsozzuk, majd zabkorpába és a megsózott felvert tojásba forgatjuk. Tepsibe tesszük és megkenjük (vagy ha van olajszórónk akkor használjuk azt), - így a külseje jó ropogós lesz - és előmelegített sütőbe tesszük. 180 fokon (légkeverés) 40-45 percig sütjük (nem kell lefedni). Mellé zöldséges sajtsalátát ettünk.


4 megjegyzés:

  1. "felvert tojásba forgatjuk. Tepsibe tesszük és megkenjük"

    A nyers tojásba mártott szeleteket hogy lehet megkenni olajjal? Milyen eszközzel?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én szilikonos kenőecsettel kenem meg, Ikeában kapható két darabos talán 800.- körül volt. Nagyon szeretem mert könnyen tisztítható.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kérlek írd le a zöldséges sajtsaláta receptjét is.
    Tetszenek a receptjeid. Párat már elkészítettem. Finom volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök hogy tetszenek a receptek. A napokban felteszem a sajtos zöldség sali receptjét is! Köszönöm hogy olvasod az oldalt!

      Törlés